• Forsiden
  • Oslokonferansen 2019 - Fremtidens kunde
Arrangementet er avsluttet
Oppdatert 19. juni 2019
Konferanse

Oslokonferansen 2019 - Fremtidens kunde

Person som holder skilt med teksten "stop denying the earth is dying"
Foto: Jonathan Kemper Unsplash
Avsluttet
Foto: Jonathan Kemper Unsplash
Temaet for årets Oslokonferanse er fremtidens kunde. Folk krever bærekraftige produkter og vil leve sunnere liv, og de forventer at bransjen leverer og viser åpenhet.

På Oslokonferansen vil du lære av andres suksesser og fiaskoer, få erfaringer og visjoner fra fagfolk i bransjen og eksperter i relevante fagfelt.

Hvordan skal handels- og serveringsbransjen rigge seg slik at de kan tilby tjenester og produkter som fremtidens kunde vil ha?

Program:

Det blir innlegg fra forskere og eksperter og innovatører, blant annet:

Kortreist og klimavennlig – morgendagens forbruker
Kristin Halvorsen
Direktør | CICERO

Norske forbrukertrender – hvor grønn blir fremtidens forbruker?
Ole Petter Nyhaug
Trendanalytiker | Opinion

En (lab)burger takk! Bærekraftig kjøttproduksjon
Sissel Rønning
Forsker | Nofima

En leder med hjertet som ledestjerne
David Adampour
Butikksjef | REMA 1000 Torgata

Fremtidens kundetransport
Bernt Reitan Jenssen
Administrerende direktør | Ruter

Kunden er helten
Espen Karlsen
Administrerende direktør | Jernia

Jakten på skyldfri mat
Annechen Bahr Bugge
Forsker | SIFO

Hva kan vi lære av brødboksen.no?
Arnulf Refsnes
Daglig leder | Agilis

Oslokontoret – DAGLIGVARE
Samtale ledet av Thomas Seltzer
Debatt med noen av de viktigste aktørene i dagligvarebransjen i dag.

Oslokontoret – SERVERING
Samtale ledet av Thomas Seltzer

Debatt med noen av de viktigste aktørene i serveringsbransjen i dag.

Arrangementet finnes også på Facebook.

Arrangører

Oslo Handelsstands Forening

Flere arrangementer



Personvern - Oslo kommunes nettsider